2013. június 9., vasárnap

LifeT!LT - Lizandra Program

Lizandra....elsőre megfogott a neve és tudtam, hogy ez valami olyan dolog lesz, ami tökéletes lesz nekem. Azok közé tartozom, akik mindig abbahagyják, feladják, skippelik a diétát egy bizonyos idő után. Na hát most nem fogom. Elmondom miért...


Elkezdtem a második LifeT!LT programomat, majd egy pár napra rá fedeztem fel a Lizandra Programot a LifeT!LT-en. Lizandra semmiben sem különbözik tőlem vagy tőled, egy hétköznapi nő, akinek vannak súlyproblémái és Bence majd jól segít neki, mint azt már megtette a Sim3 csajokkal és még számtalan nővel. Ez a program viszont más lesz. E mögött a program mögött ott lesz az egész LifeT!LT közösség és segíteni fogjuk egymást. Lizandra minket és mi Lizandrát. Közös lesz a kezdés, közös a motiváció, és remélhetőleg a végeredmény is. 

Lizandra edzései és étrendje nyilvános lesz, napi szinten követhetjük majd a programot a blogján (http://lifetilt.hu/lizandra) és a Facebookon, ahol már most egy összetartó közösség alakult ki. A lényege az egésznek, hogy egymást segítve mindenki elérje a célját, és aki egy kicsit is érti a LifeT!LT lényegét, az a Lizandra programot nem fogja kihagyni.

Mivel a célok eltérőek, nem mindenkinek ugyanannyi súlycsökkenés az ideális, van aki csak alakformál, van aki nagyobb súlytól szeretne megszabadulni, ezért Liza étrendje és edzései természetesen nem mindenkinek lesznek megfelelőek. A Lizandra Program inkább a motivációs és a lehetőséget adja, de mindenkinek személyre kell szabnia a saját programját, úgy, ahogy eddig is, ehhez minden segítséget megtaláltok a LifeT!LT oldalán, Facebookján és pár posztban már én is meséltem róla Nektek. 

A program holnap reggel indul, még nem késő döntést hozni. 70 napos lesz, mint az összes többi normál T!lt-es program, 15 napos méretkezésekkel. Az edzésekhez a Facebook csoporton belül könnyen találhattok edzőtársakat, de Lizandra edzései is látogathatóak lesznek.

A döntés mindenkinek adott, én emiatt csúsztattam 2 hetet a program kezdetét, szerintem nagyon megéri, mert ilyen jellegű és ekkora támogatást nem minden nap kap az ember. 

Azoknak, akik csatlakoznak, kitartást kívánok! Lizandra Programra fel....

1 megjegyzés:

  1. szerintem en is fogok csatlakozni, mar benne vagyok a csoportban, azt hiszem mar irtam is neked ott is, hogy hajra.. szoval sok sikert, es irj majd sokat a temarol, szerintem mindenkit erdekelne :))

    VálaszTörlés